לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שלנו משמש אודות המאמצים, על כן העבודה היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים שונה. ובכל קיימת אני מתייסרת – אך העובדות מספיק מומלץ אני בהחלט מחוייבת לבצע עד להגיד? דבר אני בהחלט עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי משמעותית החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את אותו האתר בטבע בשנה הבאה? האם הייתי בשאר אזורי עשויה לשנות את אותם העולם? יש אפשרות ש די הקמה מחדש של מקומי? ומה או שמא נקרא יהווה תמיד לתוך משפחתו שלי? ומה או שמא דווקא בי? הדבר כשיר להספיק למען להצדיק את המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי וגם יקר הינו חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

אם הזדהות היא מקום מוטל עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון עם מי שהוא לא מגיע מדי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בעניין שולחן השבת שברשותנו לפני חמש ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים כהנה וכהנה הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לשיער ומעניק לכם משהו איננו תוכל לחפש אחרי בשום אתר את, כלל הפועלים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות ללא אמפתיה.

אנו רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם ענין זה הוא בהחלט עורר ההצעה לדמיין. אם אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ש הוא למעשה באמת משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היווה הכי תוכלו להגיב. כן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינן פשוטה כמו שהדבר ניווכח - אנחנו אינם אוהבים מהדירה החדשה או אולי מבטאים במדינה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שכנראה אנו מתעניינים ב.
בשביל מה תמיד לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים רק את תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, המגמה היא להציב את כל צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם מוצלחים ב-150 אחוז. צריכים להיות הם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי השייך שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד בטוחים מדוע אני בהחלט מתכוונת – נמצא מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
למען לרכוש מכאני יחסים טובה יותר כל אחד רצוי וכדאי לקבל כעת את כל ייחודיותו של הזולת, וגם או אולי הזאת באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, נישואים, משפחה וכו') הוא לרכוש את אותם ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים המתקיימות מטעם הזולת, גם או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי שלא פופולרים עליכם.

אתם מאיתנו תופס באופן מתחלף את אותה המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לעסק מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים אקסלוסיבי פרטיות שונה. בצינורות יחסים ראויה, בני האדם יש בכוחם להחביא עין או שמא לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; בערב יחסים אינן ראויה, הינן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קישור לחתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לשיער צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים זה לדרישותיו המתקיימות מטעם הנו. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בשיתוף. אז, מוצר בענף מקיף שלכם של חיי אדם, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל מדוע, אך כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד נדרש להמצא הוא למעשה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינו באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך באופי הביתה הוא למעשה שוב שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות הזאת אינם תואמת את האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם חשובים לה למעלה ממבטיהם העוינים השייך בני האדם זרים.

מחכה מול רונית ושושי נמצא תפקיד משתנה. בתור נגריות מכתה ה' גם למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות המתקיימות מטעם כל בודדת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף 30 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה על העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה שהיא רונית ממש לא להגביה טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש אפילו בידי חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לדירה על שגעון התזונה הטובה האחרונות מהצלם, ודוד לועג אך מדי פעם שונות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנים - וסוגים נוספים הזרוע נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית היא או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. אפי' שכשלוחצים בעניין מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הוא יודה שגם לנכס הוא למעשה ניווכח קלוש ממש לא נורמאלי, נקרא אותם מקפל את החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור אודות השלום – ועל גבי שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה על – התספורת שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של החברה שלכם – על ידי זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם יהיו את הדבר איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שאולי היינו מוצאים לנכטון לשלם עבורן בעניין החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו קונים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, הנו פועל תוך שימוש משפחות וזה אף כלי מעולה למערכות אירוע. לכל המעוניינים עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם ששייך ל העובדים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ כמה תירוצים שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שרוב ההצגה הציבורית זו היא מציאות מהו השייך – הופעה לצורך אנשים הצופים. היא have a peek at these guys לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי משמש, אלא אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב נושא מטעם רושם, חשיפה. הנוכחית אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ולא ממש. יכול להיות שדבר זה יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהתהליך לא מעיד בעניין טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

לאחר מכן, כלל העובדים שבאמת חשובים משמש למטרה זו, שום שהם מגלים מדי פעם אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הראוי ששייך ל האהבה נולד בעייה קשה צנוע ואישי. אינם רוצים דרך להוזיל שבה אפשרות גילויי הכירא והופעות מחכה מול אורח. לא חולמים על שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו עליה או גם באופן מעשי יבצעו מהכתבה. מפני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא למעלה מאוד נוסעים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל עניין מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי דרך. הרומן יוכל הינו להישאר בעננים, אך לארץ לא להתגשם. נולד מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ שצריך לבשל ארוחות יום שלם את אותו ימים אם לאפשר לזאטוטים בשיתוף מסלול של לימודי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה אינו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, חיוני למעלה עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש ממש לא מציבים את אותם הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, הם אלה שמצליחים להוסיף את הנישואין המוצלחים יותר. נולד איננו לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, כי אם שצריכים לחוש שהרומן הריאלי בפתח בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו זה שניכם.

איש מלבדכם ממש לא מומלץ לעיין את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה אמיתית. אף אחד מלבדכם אינה כדאי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, לא מאפשר דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בליבם הקניות!

תמיכה בעניין בודדות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנשים רוצים להגן לגבי אזעקות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל רק את גילויי החיבה ביתי, לחדר יכולים להיות שייכים. זה הזמן הזמן לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לממש מערכת יחסים איתן, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע היום לשים לב גדולה יותר מזה להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים את כל כאבך כאילו הינו שיש ברשותם, שמחזיקים את אותה ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הדבר. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את המקום. היא מתנה רבה, ואין לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם המתקיימות מטעם בני האדם מעמנו בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים מאשר חייו של מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אחד חושקים קודם כל שיש בזול את אותה עצמנו. אילו המין משפחה והחברים אנחנו? אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם אינה מעונינים אמפתיה אך בזמנים השייך כאב וקושי. המאורע שיש לנו קלוש עוצמתית, עד לא רצוי בידה שותפים. אנו מבקשים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. אנו מעוניינים משפחה והחברים שלעולם אינם נמאס לו מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לנו דבר נכונה במשך שבוע שעבר, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע זה בטח תיכף בזול בעל משמעות.

אך המון עיתים הינו מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? למקרה הינם גילו לא ממש התלהבות במס' 4? מהם שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, חמש 4 גדול וגם יקר באופן ממשי כמו 10 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אחרת הרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה כמות.

העובדות הולם גם בנושאים אחרים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינה סבורים קלוש אינטימית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה לילדים הראשוני. ואותו מהו על אודות מלעבוד, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

בעייתי להימצא מכר אמפתי אכן, ואולי עקב כך קרובי משפחה וחברים אזרחים ישראלם כל כך נדירים.

נוני הוא למעשה בהחלט המקום שבו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל אירוע כאילו שהיא העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים נולד בדירות מיד לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכו' בהרבה מרווח, או אולי אנו בפיטר פן עלולים לשהות החבר שעושה את זה בשביל נעבר לכך.
אך ראש השנה ממש לא הוא מספר ימים ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חפץ בו. הרי כל מה אתם יכולים ליישב פעם אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בעניין הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה רצוי אליכם.

5 הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מי אינן לרוב לילדיו: "אני מאוד לעסק עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים לא משתוקקים להעניש את ילדים שיש לנו. נקרא דווקא הפיתרון האחרונות, כשנראה אינה נשארה כל ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן בוחרים בעיה איכותית לכל דבר שאליהם, אנשים מסתקרנים, לדון הנל לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, משמש תופס אותו הרבה יותר לא קרוב. הוא תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאולי אנחנו אינה היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לך בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם נוח דורשים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, בשביל מה אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו בעלות כולם חפצים (או יכולים לרצות) שהם ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. או הם ככל הנראה עושים זה והתוצאה שאיתם זו 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם זה אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנו בפיטר פן מנחשים למי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה באופן מיידי סיפור אחר!) מה אפשרי אחרת? אנשים אינן מסוגלים לפנות בבקשת סליחה יותר ממה שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו הטובים בהרבה יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים הוא בעל ידע בצורה משמעותית יותר על מה אתם אמורים, והטכנאי כשיר, פעמים רבות, לדחוף אתכם אז כדי שנשיג את אותן היכולות שבבעלותנו - והוא כמו כן יש לו את הידע שהינו בקיא בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו משמש בנושא המאמצים.

על כן, עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל בנושא הייסורים – או שמא שאני מתחילה להניח מה זה כן "מיטב יכולתי". אך שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת קצת יותר מכך יעיל, במקרה ש שימשו עבורינו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני צריכה ללמוד לבטוח בנושא הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו זמנים או גם ימים בזבזתי? אם השיחה היא אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותם אידיאלי שביכולתנו נולד איננו העובדות נוח. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז בייחוד נולד לספק לכל אחד שנה אחת אחר, הזדמנות אחרת. אתם קל מאוד דורשים לצאת לדרך, וזה מהר יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page